JaM LiKe MaD.........

>> Oct 23, 2008

Cuaca Hujan.....

Hari ini bertarikh 23 Oktober 2008 merupakan tarikh yang tak akan saya lupakan. Apa sal ? Sibuk + Jam kat kolej + pening kepala n sbgnya. Mengapa sibuk ? Mengapa pulak oleh jam kat kolej ? Mengapa pulak pening kepala ?


KES 1 SIBUK BERHABIS ...........

Hari ini tepat kul 3 petang akhirnya saya dapat siap memasukkan semua data pelajar saya yang saya kasihi selama ini. Data kemasukan mereka, keputusan mereka bagi semester n sebagainya. Yang paling meletihkan 7 memenatkan saya adalah mereka yang bermasalah contoh ulang semester, ulang subjek, menumpang kelas orang lain dan sebagainya. Perlu masukan semula data mereka mengikut kelas mereka. Yang paling teruk lar adalah mencari segala keputusan mereka dari Unit Peperiksaan. Penat siullllllllllllllllllllllll. Tak sangka saya dapat menyiapkan segalanya tanpa menghiraukan masa makan demi menyiapkan semua data mereka. Kalau tak siap pening i sehingga nak cuti pun perlu fikir 2 3 kali sebelum memohon cuti pulakkkkkk...


KES 2

Kolej Komuniti Tawau dipenuhi dengan kenderaan


Apa lagi................ kan hari ini 23 Oktober 2008 bersamaan dengan hari Khamis merangkap juga pembukaan GIANT kat Tawau. Kebetulan pulak berada di belakang kolej kita yang terchenta......

So apa lagi tentu lar ramai orang berpusu-pusu n menyibuk antara satu sama lain demi nak mendapatkan barangan murah seperti yang ditetapkan oleh pihak GIANT. Siulllllllllllllllll punye sesak sampai kereta pun tak dapat keluar dari bengkel auto. Apa lagi pelajar KKTS ini pun beria-ria nak lihat apa yang terdapat dalam GIANT tu. Yang pasti saya tak akan menjejak kaki ke GIANT untuk minggu ini. Apa sal ? Tentu ler tak nak jam like mad lerrrrrrrrrr. Nanti sebelum sampai GIANT i pulak yang pengsannnnnnnnnnnn..


Walau sesak macam mana pun, saya akan mula berehat mulai esok sehingga 27 Oktober ini untuk merehatkan otak sambil sambil tu nak lihat Nemo, Sporty, Dory, Elegance Coral n sbgnya dengan mata sendiri.


So kalau nak tau perkembangan lagi pasal tu jupe i lagi pada minggu depan yea pada 28.10.2008...


yours truly




6 comments:

Adry October 23, 2008 at 8:53 PM  

sunyi bandar Tawau... semua pg giant... pergh... ndak la ku pg megah jaya... tunggu sunyi dulu baru pergi...

Adry @ http://www.adrysabry.com

Unknown October 23, 2008 at 10:11 PM  

Hmm ader aper lah kat giant tuh aq dah bosan arr....same je harge...kualiti pun same...kat KK nih hrg di kedai runcit lg murah...cuma kalu giant nih lifestyle sikit ar...

www.afeazd.co.cc

Wilson October 23, 2008 at 10:44 PM  

yaler tu sebab tu i pun haiaran apa sal pulak sampai macam tu i dipeningkan oleh warga tawau

Anonymous October 25, 2008 at 10:13 AM  

ala.. biasa la di tawau ni.. first time mmg la penuh.. nanti lama lama mesti sunyi jgk tempat tu.. lagipun aku tgk ada harga promosi.. so sure murah.. tu yg sanggup berebut tu.. aku pun tak pergi lagi giant tawau tu.. maybe someday la kalau org sudah berkurangan..

^aNgRiAni^ October 27, 2008 at 11:23 AM  

aku yang tinggal di megah jaya ni pun terpaksa pusing cari jalan lain...sepanjang hari jammed...kalau byk brg yg dibeli takper gak...uhukkkksss mcm kesakaian kan wil...

Anonymous October 28, 2008 at 3:44 AM  

Tawau Library
Seminar Enakmen Penulisan
Kalangan Media di Jemput.
Tawau Bloggers Unity !! DI JEMPUT...media online ?.
Tarikh 29 Oktober 2008
Masa 08:00 Pagi

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP