Penat lerrrr

>> Oct 22, 2008

Cuaca Mendung

Cuaca pada hari ini sangat panas pada asalnya. Tapi entah apa yang berlaku tiba-tiba aje mendung pas tu hujan. Begitu juga ngan taklimat hari ini kat kolej kami yang terchenta tu. Pada hari ini mempunyai atu taklimat yang berkaitan sistem online untuk pendaftaran pelajar iaitu IDBMS. Nama penuhnya adalah Intergrated Data Base Management System. Punye hebat kan nama penuh tu. Apabila hari in pencermah itu memberi taklimat yang begitu hebat itu, matanya saya terus terbeliak besar ? Macam gambarajah dibawah.



Apa sal saya boleh macam tu? Sebab saya perlu masukan semua data pelajar saya sejak semester satu sehingga semester 4 dengan keputusan mereka berserta dengan data mereka dengan lengkap. Ini bermaksud saya perlu korek semua fail peribadi pelajar itu n masukkan semua data itu ke dalam IDBMS itu bagi memudahkan kerja-kerja mereka bagi setiap unit peperiksaan serta dengan unit Latihan Industri itu.. Maklumlah mulai esok saya akan bekerja keras macam orang yang tak tentu arah.... Gila betul bila saya terfikir hal itu berlaku... Maklumlah saya ini Pensyarah Kelas bagi Kelas 4 Semester 4.. UHUKKKSSSS.... So tunggu apa lagi rehat ler secukup yang boleh untuk hari ini n bersedia untuk perang ler pagi esok tu.


Tambahan pula, saya perlu masuk kelas kul 8 pagi lagi. Berrrrrrrrr masuk kelas dah jadi perkara wajib untuk pelajar saya tambah lagi kerja masukkan data untuk pelajar saya pulak. Peningnya saya........................ tak tau nak cakap apa lagi. Bila terfikir untuk berperang untuk hari esok....................

yours truly




2 comments:

Adry October 23, 2008 at 12:10 AM  

sabarla.. dah jadi adat kerja... huhu

Wilson October 23, 2008 at 5:35 AM  

ya ler tu... tapi kadang2 macam terasa tertekan ngan budaya kerja tu

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP