Kepenatan berhabissssssssssssss

>> Oct 18, 2008

Cuaca Panas + Mendung + Macam Nak Hujan Pulakkkkkkk




Hari ini merupakan hari Sabtu pertama setelah sekian lama bekerja satu minggu kat tempat kerja. Tak sangka masa berlalu begitu cepat.... Sungguh penat apabila menyampaikan ilmu kepada anak2 bangsa itu setelah sekian lama berehat kat rumah. Yang tak sangka saya pula akan menggantikan saya punya Boss punye kelas minggu depan. Pengganti dia ke ? Ya ler , tak akan dia nak ganti i. Bukan dia tau jugak subject yang i ajar pun....Penganti dia ler. Maklumlah tak ada bayaran overtime... He he he huhuhu. Tapi tak ape ler tu. Janji budak tu suka nak belajar. Terutama main ngan nombor beserta ngan kewangan. ....... So berasa kesunyian + kesedihan sedikit minggu depan. Sebab saya tak tempat untuk diajukan. Dia lah tempat yang saya mengadu nasib gelagat pelajar, tempat melepaskan kesunyian serta tempat untuk bercerita tentang masalah saya yang tak dapat diselesaikan. Kalau boss saya tak dapat membantu sekurangnya dapat meminjam telinga bagi saya pun tak apa jugak pun.... Walau bagaimanapun, saya akan cuba menghadapi nya dengan tenang, berdikari serta ber.................. kalau nak tau pikir ler sendiriiiii..............




2 comments:

^aNgRiAni^ October 19, 2008 at 1:04 AM  

waaaa...bukan main lagi yer

ikhlas tak tolong ni??? lol

Wilson October 19, 2008 at 5:59 AM  

Ikhlas bah. Apa sal tak ikhlas? Kalau awak siapa yang tak berani ingkar pertolongan awak. Kan awak gud listener. uhuksssss

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP