Outstation Again !!!!

>> Dec 27, 2008

Cuaca Mendung

Selamat pagi n salam sejahtera,

Dah lama saya tak update blog saya ni. Kalau tak silap nak masuk 2 minggu ler. Dah kian lama sibuk ngan core business saya sehingga kini masih sibuk lagi dengan pelbagai kerja urusan rasmi yang tak siap lagi. Walau bagaimanapun, saya tetap akan meluangkan masa untuk mengupdatekan blog saya ni.

Pada hari ini, saya ingin bercerita sedikit dengan pengalaman saya bersama rakan sepejabat saya iaitu Kak Nur ngan Mat 6 yang menghadapi pembentangan kertas kerja Sempena Kebangsaan Pembelajaran Sepanjang Hayat.

Pada hari itu bersama dengan 01 Disember 2008 merupakan hari yang terakhir bagi kami menjejak tapak kaki di Tawau untuk membentangkan kertas Pembentangan Seminar Kebangsaan yang dianjurkan oleh Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia (KPTM) di Kuala Lumpur. Kertas Pembentangan yang dihasilkan oleh ahli kumpulan saya amat saya hargai. Di sini saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan kepada Mat 6 dengan Kak Nur yang turut hadir untuk Seminar Kebangsaan pada kali ini. Kami berasa terkilan kerana rakan baik kami, Cik Beatrice Lim tidak dapat mengikuti Seminar Kebangsaan ini. Walau bagaimanapun, semua berjalan dengan lancar seperti yang diharapkan selama ini.

Dengan ini, saya mengambil kesempatan sekali lagi mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahli kumpulan saya yang bertungkuslumus untuk menyiapkan kertas pembentangan. Thanks a lot guys. Kamu semua mesti tertanya siapa Mat 6 ngan Kak Nur... yang kerap saya sebutkan nama mereka. Teng teng..... tenggggggggggggggggg................

Ini dia MAt 6 dan Kak Nur yang menemani antara satu sama lain ketika nak berangkat ke Kuala Lumpur. Gambar ini diambil dalam penerbangan Airbus MH 2617...... Thanks a lot guys...............



Mereka berdua memang sayang-menyayangi antara satu sama lain bagaikan....... (faham sendiri lar. Tak perlu sebut kat sini. Kalau nak sebut 3 hari 3 malam memang tak habis)

Pada mulanya saya berasa sedikit Jakun untuk menaiki airbus ke Kuala Lumpur. Apa sal ? Inilah kali kedua saya menaiki airbusler... Dengan itu saya pun mengambil kesempatan ini untuk mengambil gambar dalam airbus tu. Lihat tu... berposing pulak ketika mengambil gambar dalam airbus..

Memang Jakun betul kali kedua saya menaiki airbus ke Kuala Lumpur. Walau bagaimanapun, pengalaman untuk menaiki airbus amat saya hargai. Dengan ini saya berharap dapat menaiki airbus sekali lagi. Till then c ya..


yours truly,



2 comments:

^aNgRiAni^ December 27, 2008 at 10:28 PM  

waaa...bukani u main lagi u pomot i dgn mat6...hehehehehhe

boleh calonkan i untuk best kapel ever...wakakakaka tq willl :D

Wilson December 28, 2008 at 8:32 AM  

bukan sekadar promote tu. Lebih daripada itu the best couple n ......

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP