JoM jAlAn2 CaRi MaKaN kat TaWaU.....

>> Oct 15, 2008

CUACA PANAS
Selamat Malam kepada anda semua. Hari ini saya nak perkenalkan satu restoran baru.. Opsss bukan baru lerrrrrrrrrrrrrrr dah lama beroperasi kat Tawau ini. Restoran ini merupakan satu-satunya restoran Indonedsia yang terdapat di Tawau. Apa nama restauran itu ? Itu dia Restoran Indo Food. Dalam restoran ini terdapat pelbagai jenis makanan ala indonesia.


Restoran ini terletak di Pusat Perdagangan Bazhong yang sama baris dengan Restoran Kayu Manis. Dengan ini, saya pun bercadang mengajak kengkawans i kat kolej yang terchenta untuk merasai makanan ala Indonesia ini. Tanpa membuang masa lagi, marilah saya memperkenalkan gengkawans saya iaitu Puan Mia N Mat6. Kedua-dua tetamu khas ini merupakan jemputan saya pada kali ini.

Setelah sampai kat situ I and the geng pun sibuk mencari tempat duduk kat situ. Punyea ramai pelanggan masa tiba kat situ. Tapi tak ramai sangat sehingga nak berdiri punnnnnnnnnnnnnn. ...... ha ha . Pas tu kami pun mula berorder makanan kat situ. Punye sentak tetamu khas i tu. Bergolek-golek mencari makanan yang paling sedap sebelum place order. Oleh kerana terlalu sedap, tetamu khas i tak tau nak order makanan apa kat situ... Tanpa berlengah masa, saya pun order ayem penyetttt.. oppsss, Ayam Penyet n tetamu khas i order nasi lalap berserta ngan ayem penyet.. OPPPSSS salah lagi.. Ayam Penyet, Tgk tu .. sedap sampai error typing pulak ...... Dalam 10 minit pun, makanan yang telah diorder tu pun sampai. Tetamu khas i pun mula BON Appetit ..Tak sangka betul tetamu khas i makan sampai tak bercakap pun..Sedap sehingga menjilat jari.... Opsss . Bukan KFC yea walaupun ayam juga jadi main dish dia pulak....



Ini kali saja saya dapat berkongsi makanan yang setap tu....... bersama dengan anda semua. Jangan lupa bersama dengan saya lagi bersama krew Jom sama2 cari makan pada kali ini..
:eheh:

5 comments:

Wilson October 17, 2008 at 6:39 AM  

ya ke ? Kalau macam tu kita cuba ngan ayam tu sekali lagi ler tu >>>>>>>>>

Unknown October 18, 2008 at 12:06 PM  

Ayam penyet?????????? pelik la nama tuh.sedap ker will? aiii aq lalu kat bazhong aritu x pulak nampak restoran nih....hmm nanti lah ada masa aq pg ushar...huhu

www.afeazd.co.cc

Wilson October 18, 2008 at 3:26 PM  

afeadz memang setap bah ayam penyet tu. kalau u rasa sekali pasti awak nak makan kali kedua tu. Ada sama baris ngan Restoran Kayu manis bah. cuba tgk ada tu............

StherJaw October 21, 2008 at 2:57 PM  

Penyet ka ayam tu? hehehehe....

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP