You're beautiful..........................

>> Oct 30, 2008

Cuaca Panas

Pada malam yang serba biasa aje, tiba-tiba saya terasa rindu akan sesuatu. Siapa ? Dia ke ? Atau mereka ? cinta pandang kali pertama ke? Saya terasa nak menyentuh mereka dengan tangan sendiri. Saya memang rindu akan mereka. Entah lar.. Saya terasa nak memilikinya.... Rindu saya terhadap mereka seakan saya rindu seseorang yang tak akan saya lupakan dia.... Bila lagi saya berpeluang untuk berjumpa dengan mereka lagi.?........ Rindu betul dengan mereka? persoalan ini tetap asyik bermain dalam fikiran saya. Walaupun saya hanya berjumpa dengan mereka sekali aje namun seakan tak jumpa mereka sekian lama.



yours truly



3 comments:

^aNgRiAni^ October 31, 2008 at 8:50 AM  

waaaa...kalau penyu tu jadi hadiah bestday you, mesti you gumbira sepanjang tahun kan...hehehehehehe

happy bestday willllllllllllll

XD

Wilson October 31, 2008 at 12:57 PM  

ya bah . kalau iya yang pasti saya akan sayang dia bagaikan isteri emak dan sebagainya.

Anonymous November 2, 2008 at 8:40 PM  

tak bleh bah sayang cenggitu....
mak, isteri tu lain bah....
klu diorg baca u tulis gitu...terasa tau...
pepehal pun hepi bestday n good luck in what ever u do..

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP