KeCeWa & ............

>> Oct 6, 2008

Cuaca Mendung.................




Entah nak cakap apa lagi.......... Setelah kian lama saya berusaha membuat panggilan untuk kawan itu sejak semalam lagi. Sehingga hari ini tak ada apa balasan telefon ataupun mesej daripadanya. Kononya sibuk................. Anda semua mesti terasa hairan mengapa saya nak cari kawan saya yang ini. Ada urusan rasmi ke ? Atau urusan peribadi ? @ Memerlukan bantuan daripada dia..................... Tapi saya memang tak faham apa yang disibukkan tu sehingga sekarang tak berhabis-habis lagi.............. Kalau betul sibuk sehingga mendapat keuntungan saya memang tak kisah lagipun saya akan menumpang bangga terhadapnya. Tapi entah ... sampai sekarang tak balas balas lagi... Walau bagaimanapun, saya memang dapat mempelajari suatu daripada rakan ini................... Apa yang dapat saya mempelajari.... jangan sesekali terlalu baik hati ngan seseorang tersebut sehingga akan menganggu pemikiran kita. Dengan itu, saya rasa akan buat tak tau ngan kawan saya yang ini.

0 comments:

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP