Tahap Gaban-- Kebzan

>> Oct 8, 2008

Cuaca ----- Cerah


Cuaca pada hari ini agak panas.. Dengan itu daripada melepak kat luar saya pun mencari kerja untuk membz kan sendiri. Yang tak hairan, saya boleh sibuk sampai terlupa makan tengah hari ngan makan ubat sekali. Saya tak rasa pun masa boleh berlalu dengan begitu cepat sekarang dah menunjukkan kul 3.22pm.. Sungguh tak sangka saya mula membizikan diri sejak kul 9 pagi lagi.. Sehingga orang tua saya tanya anak yang bizi gila berhabis tengah buat apa? Konon cuti tapi macam tak cuti pulak......... . Dalam cuti beberapa hari ini, saya terpaksa menyiapkan banyak kerja sebelum mulanya semester baru. Pada permulaan semester break bersama cuti Hari raya, maka manyak kerja perlu settle sebelum bermula nak mengajar budak saya yang beria-ria nak menuntut ilmu sehingga China tu..

Belajar sampai China macam gambar di bawah ke ???



Kalau macam tu saya akan berdoa kepada anak-anak saya (pelajar yang terchenta itu) dapat menuntut sehingga ke menara gading. Harap macam tu lerr................ Bukan itu kah harapan sebagai seorang pengajar dan pendidik....................................

0 comments:

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP