ChOcOLaTe TiMe..............

>> Nov 24, 2008

Cuaca Mendung


Coklat ? Apa yang anda dapat bayangkan dengan coklat ? Sebagai satu pencuci mulut atau sebagai satu pembuka selera? Namun begitu, sejak zaman dahulu lagi coklat merupakan satu makanan yang istimewa atau sebagai satu ubat untuk memulihkan semangat manusia. Di sinilah kilang tersebut akan menawarkan anda pelbagai jenis coklat sebagai satu pilihan abadi coklat yang menampilkan pelbagai rasa untuk memenuhi setiap keperluan anda bagi meneruskan hidup anda sehingga ke satu gigitan syurga.


Berly’s Chocolate & Confectionary Sdn. Bhd. merupakan satu-satunya kilang yang didirikan di alamat No. 2, Jalan Raya 7/1, Kawasan Perindustrian Seri Kembangan, 43300 Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan, Malaysia. Di kilang ini, anda dapat melihat pelbagai jenis coklat yang dijual di sini. Di Berly’s ini anda dapat menikmati pelbagai jenis coklat yang dihasilkan. Ini kerana di kilang menggunakan semua bahan yang terbaik bagi menghasilkan kualiti coklat yang bermutu yang setanding dengan negara lain.

Jadi, tunggu apa lagi, Jom kita lihat di mana letaknya kilang coklat ini ? Kilang ini terletak seperti pada peta dibawah……..


Setibanya saya di kilang ini, sungguh tak sangka… cantik betul, bahkan seperti kompleks membeli coklat. Mengapa ? Memang tak macam kilang. Tak caya ? Bah u lihat sendiri……..


Dah saya bagi tau tak percaya pulakkk.. Tapi apa yang menarik perhatian saya ialah model jam yang berbentuk coklat serta buah koko yang terbesar sekali. Memang unik n cantik sungguh model jam tu dengan buah koko. Sebenar jam ini tak berfungsi pun hanya sekadar model sahaja. Uhukssss... Lihat tu...


Saya juga berkesempatan untuk mengambil gambar di depan kilang tersebut. Lihat tu...


Bagi mereka yang sangat suka akan coklat boleh lar anda singgah pada Berly's Chocolate & Confectionary Sdn. Bhd. untuk membeli pelbagai jenis coklat yang mempunyai rasa unik dan citarasa yang tertentu........... "Kenalilah Dunia Coklat yang mempunyai citarasa yang unik"


yours truly,



3 comments:

^aNgRiAni^ November 25, 2008 at 1:56 PM  

waaaaaa...ingatkan manager kilang coklet...rupa2nya en. willlll :d

apa kata u amik gambar semua kilang2 di serdang tu? lepas tu wat kajian susulan...wakakakakaakak

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
yehaaaaaaaaaaaaa :P

Wilson November 25, 2008 at 6:34 PM  

bah kalau bole nak buat kajian susulan tentang pengurusan kilang ni

Wilson November 25, 2008 at 6:34 PM  
This comment has been removed by the author.

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP