JoM jAlAn2 CaRi MaKaN kat Kuala Lumpur.....

>> Nov 23, 2008

Cuaca Mendung

Selamat Malam n kita berjumpa lagi dalam episod jalan2 cari makan. Pada hari ini, saya akan membawa anda untuk melihat satu restotaran Jepun yang agak terkemuka dengan harga makanan yang agak berpatutan yang terletak di ONE UTAMA. Yang pasti makanan yang dihidang di restoran adalah HALAL. So mereka yang beragama Islam dijemput untuk cuba menjamu selera kat sini tanpa was-was tau. Makanan Jepun di restoran ini dikenali sebagai Yoshinoya.











Restoran ini memang terkemuka kat ONE UTAMA. So jangan ketinggalan untuk mencuba makanan kat sini. One Utama kat mana ? Ehhhhh..... Cari bah sendiri.....



Sebab kawan baik saya lagi ? Siapa ? Ah Chai ler siapa lagi. Di sini saya memang mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih menemani saya semasa saya berada di Kuala Lumpur. Really thank you so much. Tanpa membuang masa lagi kami pun mula start order makanan kat sini. Oh ya , sebelum saya lupa restoran makanan Jepun mengamalkan konsep seperti fast food yang lain. Konsep apa ? Konsep layan diri. Macam kat KFC ataupun kat Mc D. So tunggu apa lagi. Kami pun mula place order. Lihat Menu tu... pelbagai jenis makanan disediakan kat situ.



Berikut adalah makanan yang saya order........ Makanan yang saya order adalah Spicy Chicken.. Memang sedap berhabis makanan lagipun harga memang berpatutan.. Lihat tu..... ada Pembuka selera, Main dishes, Pencuci mulut dan sebagainya. So jangan lupa tau cuba makanan kat restoran Jepun kalau anda semua singgah kat One Utama,






So apa lagi. Jangan lupa yea. Singgah kat restoran ini. Memang sedap makanan kat sini. Jumpa lagi pada episod yang akan datang....... See you........






yours truly,




7 comments:

Anonymous November 23, 2008 at 9:20 PM  

looks delicious

Wilson November 24, 2008 at 6:18 AM  

memang budi. u pasti nak rasa makan tu.

^aNgRiAni^ November 24, 2008 at 8:36 PM  

apasal asyik2 cuaca mendung? u period ker wil ? hahahahahaha
jgn marah :))

Wilson November 24, 2008 at 10:36 PM  

kan kebelakangan ini cuaca kat tawau ni mendung. so mendung ler

Wilson November 29, 2008 at 6:56 AM  

ya ke. Kalau macam tu cari ler sehari kita pergi makan bersama-sama. Uhukssss

Tok Li February 1, 2009 at 3:39 PM  

Nampak tersangatlah sedap nyerr.....

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP