Lawatan Melaka Part 1

>> Nov 17, 2008

Cuaca Mendung

Selamat Malam & Salam Sejahtera,

Setelah berpenat lelah mengikuti kursus, sudah tentu saya tak akan lepaskan peluang untuk melawat bandar yang bersejarah disamping dapat bertemu dengan rakan baik saya yang telah kian lama saya tak berjumpa dengan dia.

Walau bagaimanapun, saya pun mengambil kesempatan ini untuk menaiki Menara Taming Sari dengan rakan baik saya Azizi yang tak pernah menaiki menara ini.

Pandangan bahagian depan Menara Taming Sari tersebut.




Tanpa membuang masa, kami pun menuju ke kaunter menjual tiket.


Keadaan tempat duduk yang terdapat di dalam Menara Taming Sari.


Ini rakan baik saya yang sentiasa memberi sokongan dalam semua aspek tak kira gembira ataupun sedih. Terima kasih gg.


Pandangan yang indah dari atas menara tersebut

Setelah menaiki menara ini, saya juga berkesempatan untuk mengambil gambar bersama krew Menara Taming Sari tersebut.


Ini yang dapat saya kongsi bersama dengan awak semua. Jangan lupa bersama dengan saya lagi untuk mengetahui lawatan saya ke Melaka. Jumpa lagi pada episod yang akan datang.

yours truly,



4 comments:

Adry November 18, 2008 at 8:11 AM  

Bestnya...

Adry @ http://www.adrysabry.com

^aNgRiAni^ November 18, 2008 at 9:20 PM  

ni gi kursus atau melancong ni? hahahahaha

Wilson November 18, 2008 at 9:21 PM  

dua dua sekali bah nur. jangan bah cakap macam ni

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP