JoM jAlAn2 CaRi MaKaN kat Petaling Jaya.....

>> Nov 22, 2008

Cuaca Mendung

Setelah berpenat lelah mengikuti kursus dekat Melaka akhirnya saya juga berpeluang untuk menikmati makan tengah hari yang terkenal dengan itik panggang. Restoran ini agak istimewa bagi saya kerana restoran mempunyai ciri-ciri keistimewaan yang unik. Mengapa ? Sebab cara pengendalian makanan adalah menggunakan teknik lama untuk memanggang itik tersebut. Boleh dikatakan setiap hari tuan kedai ini akan memanggang sebanyak 60 ekor itik untuk jualan. Oleh kerana restoran ini mempunyai keistimewaan yang tersendiri maka nama restoran ini dinamakan sebagai Restoran Sunrise. Restoran ini terletak di 31, Jalan 21/1, SEA Park, 46300 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan. Sekiranya anda ingin menempah itik panggang yang sedap ini boleh menghubungi tuan restoran ini iaitu 03-78769689.



Berikut adalah gambar hadapan restoran tersebut……



Restoran ini beroperasi pada pukul 11.30 pagi sehingga ke semua itik panggang ini dijual habis. Tak caya ke ? Bah ! Lihat Business hour tu……..

Sekarang caya tak? Percaya kan tapi memang laku itik panggang tu. Menurut kawan baik saya Ah Chai dalam kul 1.30 petang memang habis jual pun itik panggang tu.....

Tanpa membuang masa lagi saya bersama kawan baik saya Ah Chai pun mula place order. Dalam linkungan 10 minit, makan yang kami order pun tiba. It's lunch time..... / BON APPETIT . Makanan kat sini memang setappp sekali lihat gambar di bawah tu……… Terasa nak makan itik panggang pulakkkk...



So bagi sesiapa yang ingin menikmati itik panggang boleh ler bagi tau saya yea. Saya mesti bawa u orang makan kat sini. Sekali rasa pasti nak lagi…….. Opsss sekarang ni saya pun terasa nak makan pulak. Uhukssss.........



Ini saja saya dapat berkongsi dengan awak semua tentang itik panggang so jupe lagi pada post yang akan datang. Pasti membawa anda semua menikmati makanan yang resonable di One Utama.. Jupe lagi..........



yours truly,




4 comments:

^aNgRiAni^ November 22, 2008 at 11:05 PM  

depan kolej kan ada jual itik panggang...tapi itu NGAU sgt kurang diajar kan buddy :D

Wilson November 23, 2008 at 7:55 AM  

ya bah. Itu pasal memang kurang diajar. Apa kata saya bagi memo untuk dia rujuk pada pegawai kaunseling. Supaya dia3tau tatahidup sebagai seorang manusia. Tapi itik panggang ini memang setap berhabis......

Anonymous November 23, 2008 at 3:39 PM  

i know that place.. pernah lalu.. dekat sama SS2 murni tu

Wilson's Followers

  © Blogger template Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP